maandag 23 januari 2012

Maandag

Normaal zou ik nu op school zitten, maar omdat er examens zijn gaat dat niet. Dus thuis aan de studie.
Samenvatting is gemaakt. Aantekeningen nagelezen. Alleen nog de laatste schrijfsels uittypen. 
Met dit examen zou ik moeten bewijzen dat ik kennis heb over aparte contactlenzen. Hoe deze aangepast worden, hoe ze opgebouwd zijn en waneer je deze toepast. Het gaat om asferische, torische en presbyope contactlenzen. Daarnaast wordt ook de tranenscoop en keratoconus behandeld.
Erg interessante stof, maar dus erg veel. Ik moet wel zeggen dat dit onderdeel mijn interesse in contactlenzen verder heeft ontwikkeld.
Ben ik dus blij mee :)

Als beloning voor mezelf heb ik de printerkast overhoop gehaald. Alles wat erin zat aan printpapier, pennen en informatieboekjes heb ik gesorteerd en lekker compact weg geruimd. Lekker veel ruimte gemaakt voor mijn haakspulletjes!
Het kleine stapeltje haakboeken ligt er nu mooi in. De lade is nu ingedeeld met alle aangebroken bolletjes wol en een kistje met de nog bruikbare korte eindjes. De kast heeft 3 leuke vakjes waar je een wijnfles mooi in zou leggen. Daar staan nu wat glazen potjes met belletjes en hangertjes mooi gesorteerd. Verder is het mandje met kleine bruikbare dingetjes ook in zo'n vakje gezet. Alle ringetjes, lintjes en kleine naalden liggen dus ook op zn plek.
Ik ben er zowaar een beetje trots op!

Minder leuk vandaag: mijn mannetje is snipverkouden. Wakker geworden met een zere rug, volle neus en vol hoofd. Nu loopt hij rond met en tissuebox in zijn hand en waterige ogen... Nu maar hopen dat hij er snel vanaf is en ik het morgen niet ook heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten