maandag 1 juli 2013

Maandag

Nieuwe rondes, nieuwe kansen!
Ik bedacht me vandaag ineens dat ik wel weer eens wat posten kan. Misschien krijg ik daardoor weer wat creatieve inspiratie.


So, what happened in the maintime?

Ik heb zaterdag te horen gekregen dat ik mijn diploma volgende week op mag halen. Ik had deze brief pas in december verwacht, dus dat is geweldig nieuws. Hiermee kan ik bij de contactlensvereniging worden aangemeld!

Verder ben ik wezen uitbreiden met mijn Sims3 spel. Laatste aanwinst is De Sims Exotisch Eiland. Ik moet nog even flink op onderzoek uit wat ik nu allemaal kan, maar so far alleen maar leuk :D

Ondanks dat het vandaag 1 juli is, is het hier nog steeds niet echt zomers. Veel bewolkt, veel regen, weinig zon. Tot nu toe nog niet langer dan 3 dagen achter elkaar goed weer.. Fingers crossed for improvement! Misschien pas wanneer ik zelf zomervakantie heb. Dat is pas vanaf half augustus, dus dat duurt toch nog even.

Sporten is ook iets wat ik meer probeer te doen. Eens per week zet ik de hometrainer in de woonkamer ben ik een uurtje sporten. Verschillende oefeningen voor de spieren ben ik aan het testen om zo voor mij de ideale combo's te vinden. Ergens in februari raakte ik de 75kilo op de weegschaal. Sindsdien probeer ik dicipline op te bouwen om elke week te sporten. Ik denk dat vanaf april of mei dit consequent doe. Nu zit ik al een klein maandje op ong 70kilo. Ik merk dat ik echt vaker zal moeten sporten om de 65 te halen. Dan pas ik mn oude maatje weer en vind ik het goed. Het zou super zijn als ik tegen mijn vakantie dat doel heb bereikt. Als er dan ook nog goed weer is kan ik eindelijk weer in een bikini ipv zwempak!

In de overige vrije uurtjes van de avond ben ik veel op YouTube te vinden. Ik volg wat vloggers zoals de Shaytards, Katers17, en Mr. Arturo Trejo. Muziek luisteren gaat ook prima hier, net als ideeën krijgen voor crafts en hairdo's. Haken doe ik weer iets minder vaak, maar wil dit wel weer oppikken. Ik een projects waar ik achterloop, en wat nieuwe projecten in gedachten. Eens zien of dat ook nog lukt.

Dat was 'm weer. Eens zien hoe het loopt!

<3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten